مشاوره رایگان :46134031  info@neeksegal.ir

آزمون هاي دانشگاه كمبريج چيست ؟

 

آزمون بين المللي كمبريج

با آزمون هاي دانشگاه كمبريج مسیر شما برای یادگیری گام به گام زبان انگلیسی و هدفمند آغاز ميشود
مدارک تحصیلی کمبریج انگلیسی امتحانات عمیقی هستند که یادگیری زبان انگلیسی را لذت بخش ، موثرتر  و با انگيزه تر می کنند. روش منحصر به فرد ما پیشرفت مستمر را با یک مسیر روشن برای بهبود مهارت های زبان آموز تشویق می کند.
موفقيت در آزمون هاي كمبريج نشانگر سطحي از زبان شما ميباشد كه در سطح بين المللي موردقبول ميباشد و با استفاده از نمودار بالا در هر زمان شما زبان آموز گرامي و يا والدين زبان آموزان ميتوانند آگاهي از سطح زبان زبان آموز داشته و همچنين اين نمودار به روشني و واضحي كمك ميكند كه شما آگاه باشيد در هر مقطع از زبان در چه سطح از آيلتس و نمره آيلتس قرار داريد .
اين آزمون ها آزمون سنجش مهارت ميباشد كه هر ساله در ١٣٠ كشور جهان برگزار ميگردد. اين آزمون ها در مدارس دانشگاه ها و ادارات دولتي و خصوصي در سراسر كشور هاي اانگليسي زبان شناخته شده و مورد تاييد ميباشد .

هر ساله بیشتر  از چهار میلیون نفر در ۱۳۰ کشور جهان دراين  آزمون هاي مختلف دانشگاه کمبریج شرکت میکنند. این آزمون ها در سرتاسر دنیا شناخته شده بوده و مدارکی که توسط این دانشگاه صادر میشونددر سطح بین المللی از طرف بیش از ۱۳۰۰۰ سازمان و مؤسسه آموزشی به عنوان مدارک معتبر مهارتهای زبان انگلیسی به رسمیت شناخته می شوند.

از آنجايي كه ارزيابي يكي از مهم ترين بخش و هدف تيم آموزشي موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال ميباشد و در آزمون نقاط قوت و ضعف زبان آموز مشخص ميشود و موسسه تماما عقيده بر اين دارد كه مشكل هر پايه در همان پايه بايد برطرف شود لذا در پايان هر دوره كامل از كتاب ها اين آزمون ها از سطح پايه تا سطح فوق پيشرفته بصورت كاغذي و آنلاين برگزار ميشود چنانچه شما هم اگر زبان آموز موسسه نيستيد براي تعيين سطح زباني خود ميتوانيد در اين آزمون ها شركت كرده و علاوه بر سنجش نقاط قوت و ضعف خود مدرك مورد نظر همان دوره را دريافت نماييد .


 UCLES/ESOL چيست ؟
در سال ۱۸۵۸، UCLES به عنوان یکی از دپارتمان های دانشگاه کمبریج آغاز به کار کرد. هدف از تأسیس این دپارتمان ، ارایه استانداردی برای آموزش زبان انگلیسی در مدارس و برگزاری امتحان در زمینه موضوعات مختلف اعم از تحصیلي  و حرفه ای بود.

 در حال حاضر UCLES باعنوان Cambridge Esol شناخته شده و مسئولیت برگزاری امتحانات برای زبان آموختگان زبان انگلیسی را بر عهده دارد . همچنین این دپارتمان به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان، آزمون هایی را جهت ارزیابی زبان آموزان در بالاترین سطح ممکن، آماده و برگزار می نماید. این امتحانات هر ۴ مهارت مورد نظر در آموزش زبان- مهارت های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب- را بر اساس نیاز زبان آموزان در زندگی واقعی مورد سنجش قرار می دهد. هم اکنون امتحانات UCLES در ۵ سطح اصلی برای علاقمندان برگزار می شود که این سطوح عبارتند از:
YLE STARTERS:pre A1 starters
YEL MOVERS: A1 MOVERS
YEL FLYERS: A2 FLYERS

 • KET: Key English Test
 • PET: Preliminary English Test
 • FCE: First Certificate in English
 • CAE: Certificate in Advanced English
 •  CPE: Certificate of Proficiency in

YEL STARTERS :preA1 starters

YEL STARTERS  

 

این آزمون ها کودکان را با انگلیسی نوشتاری و گفتاری روزمره آشنا می کند و راهی عالی برای اعتماد به نفس و بهبود زبان انگلیسی است.براي گروه سني ٦تا ٨ سال ميباشد .

در مورد موضوعاتی مانند احوالپرسی ، خانواده ، کلاس درس و مدرسه ، اسباب بازی ها ، رنگ ها ،حیوانات ، اعضای بدن ،خرید کردن ، وسایل منزل ، لباسها و … صحبت کرده یا بخوانند و بنویسند.
به  questionsسوالات بسیار ساده در مورد خودشان پاسخ دهند پاسخ کوتاه یک کلمه ای برای questionsسوالات اساسی بنویسید.
اين آزمون در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال در پايان آموزش  كتاب هاي FirstFriendsبصورت كاغذي و آنلاين  برگزار ميشود و مدرك موبوطه به زبان آموز ارائه ميگردد.  اگر زبان آموز موسسه نيستيد براي تعيين سطح زباني خود ميتوانيد در اين آزمون ها شركت كرده و علاوه بر سنجش نقاط قوت و ضعف خود مدرك مورد نظر همان دوره را دريافت نماييد .

و يادآوري ميگردد دوره هاي آمادگي آزمون Starters بصورت گروهي خصوصي نيمه خصوصي و آنلاين برگزار ميگردد براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره با مشاوران آموزشي موسسه تماس بفرماييد تا بهتر راهنمايي شويد .

YLE MOVERS: A1 movers

YLE MOVERS 

 

movers دومین صلاحیت انگلیسی کمبریج است که برای زبان آموزان نوجوان طراحی شده است. این آزمون ها کودکان را با انگلیسی نوشتاری و گفتاری روزمره آشنا می کند و راهی عالی برای اعتماد به نفس و بهبود زبان انگلیسی است.
این آزمون برای گروه سنی 8 تا 11 سال می باشد که همانند آزمون مرحله اول شامل بخش گفتاری ، شنیداری ، درک مطلب و نگارش می باشد . در سطح آزمون YLE MOVERS ، زبان آموز در مورد موضوعاتی همچون وعده‌های غذایی ، کارهای منزل ، آب و هوا ، فصل‌ها، حس‌ها ، طعم‌ها و …. اطلاعات داشته و در سطحی بالاتر از Starters درگیر فعالیتهای مربوط به هر مهارت شوند.
اين آزمون در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال در پايان آموزش  كتاب هايFamily &Friends بصورت كاغذي و آنلاين برگزار ميشود و مدرك موبوطه به زبان آموز ارائه ميگردد.
 اگر زبان آموز موسسه نيستيد براي تعيين سطح زباني خود ميتوانيد در اين آزمون ها شركت كرده و علاوه بر سنجش نقاط قوت و ضعف خود مدرك مورد نظر همان دوره را دريافت نماييد .

و يادآوري ميگردد دوره هاي آمادگي آزمون
Movers
 بصورت گروهي خصوصي نيمه خصوصي و آنلاين برگزار ميگردد براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره با مشاوران آموزشي موسسه تماس بفرماييد تا بهتر راهنمايي شويد


YLE FLYERS: A2 flyers

YLE FLYERS 

 

A2 Flyers سومین دوره از سه مدرک انگلیسی کمبریج است که برای زبان آموزان نوجوان گروه سني ٩ تا ١٢ سال طراحی شده است. این آزمون ها کودکان را با انگلیسی نوشتاری و گفتاری روزمره آشنا می کند و راهی عالی برای اعتماد به نفس و بهبود زبان انگلیسی است.

اين آزمون همانند آزمون هاي قبلي  شامل بخش گفتاری ، شنیداری ، درک مطلب و نگارش می باشد . در سطح آزمون YLE FLYERS ، زبان آموزان باید علاوه بر داشتن دامنه واژگان وسیع تری از موضوعات قبلی، مهارت‌های زبانی دیگری همچون تبادل اطلاعات، برقراری و حفظ روابط اجتماعی و بیان نظرات را دارا باشند.
اين آزمون در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال در پايان آموزش  كتاب هايProject بصورت كاغذي و آنلاين برگزار ميشود و مدرك موبوطه به زبان آموز ارائه ميگردد.
 اگر زبان آموز موسسه نيستيد براي تعيين سطح زباني خود ميتوانيد در اين آزمون ها شركت كرده و علاوه بر سنجش نقاط قوت و ضعف خود مدرك مورد نظر همان دوره را دريافت نماييد  

و يادآوري ميگردد دوره هاي آمادگي آزمون Flyers بصورت گروهي خصوصي نيمه خصوصي و آنلاين برگزار ميگردد براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره با مشاوران آموزشي موسسه تماس بفرماييد تا بهتر راهنمايي شويد .

KET: KEY ENGLISH TEST(A1)

آزمون KET در اولین سطح از سطوح پنج‌ گانه آزمون های اصلی دانشگاه کمبریج (ویژه بزرگسالان) قرار دارد. در این مقطع کاربران زبان انگلیسی قادر خواهند بود چه در کشور خودشان و چه در کشورهای خارجی به کمک برقراری ارتباط با انگلیسی زبانها بومی و غیربومی به جمع‌آوری اطلاعات و انجام امورشان در سطح ساده اي از زبان  بپردازند.

 اين امتحان به دانشجویان این اطمینان را می دهد که برای ادامه تحصیل در آزمونهای سطح بالاتر انگلیسی
مقدماتي و ادامه تحصيل در سطح بالاتر آمادگي لازم را دارند .

اين آزمون در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال در پايان آموزش ٣ سطح اول از كتاب هاي مكالمه بزرگسالان برگزار ميشود و مدرك موبوطه به زبان آموز ارائه ميگردد.قابل ذكر ميباشد آزمون ها هم كاغذي و هم آنلاين برگزار ميگردد.
شما  اگر زبان آموز موسسه نيستيد براي تعيين سطح زباني خود ميتوانيد در اين آزمون ها شركت كرده و علاوه بر سنجش نقاط قوت و ضعف خود مدرك مورد نظر همان دوره را دريافت نماييد
و يادآوري ميگردد دوره هاي آمادگي آزمون KET بصورت گروهي خصوصي نيمه خصوصي و آنلاين برگزار ميگردد براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره با مشاوران آموزشي موسسه تماس بفرماييد تا بهتر راهنمايي شويد .

PET: Preliminary English Test (B1)

بین سطوح پنج گانه امتحانات اصلی دانشگاه ،  PET درجایگاه دوم قرار دارد. از نظر سطح سنجش، آزمون در حد متوسط بوده و هدف آن ارزیابی میزان توانایی زبان آموزان در برخورد با موارد روزانه بکارگیری ارتباطات کلامی و نوشتاری می‌باشد
در چنین مقطعی، کاربران زبان انگلیسی قادر خواهند بود چه در کشور خودشان و چه در کشورهای خارجی به برقراری ارتباط با انگلیسی زبانان بومی و غیربومی بپردازند و به کسب اطلاعات و انجام نياز هاي روزمره بپردازند
B1 برای مدارس نشان می دهد که دانش آموز در اصول انگلیسی تسلط دارد و اکنون مهارت های عملی زبان را برای استفاده روزمره دارد.

اين آزمون در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال در پايان آموزش  كتاب هاي مكالمه بزرگسالان برگزار ميشود و مدرك مربوطه به زبان آموز ارائه ميگردد.قابل ذكر ميباشد آزمون ها هم كاغذي و هم آنلاين برگزار ميگردد.
شما  اگر زبان آموز موسسه نيستيد براي تعيين سطح زباني خود ميتوانيد در اين آزمون ها شركت كرده و علاوه بر سنجش نقاط قوت و ضعف خود مدرك مورد نظر همان دوره را دريافت نماييد

و يادآوري ميگردد دوره هاي آمادگي آزمونPET بصورت گروهي خصوصي نيمه خصوصي و آنلاين برگزار ميشود براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاوران آموزشي موسسه تماس بفرماييد تا راهنمايي شويد .

 

 

 

FCE: First Certificate in English (B2)

در بین سطوح پنج گانه امتحانات اصلی دانشگاه، FCE در جایگاه سوم قرار دارد. از نظر سطح سنجش، آزمون در حد بالای متوسط بوده و هدف اين آزمون ارزیابی میزان توانایی زبان آموزان  از نظر کلامی و نوشتاری در سطوح کاری و تحصیلی در سطح بالاتري  در بكارگيري گرامر و لغت  می‌باشد
و از لحاظ گفتاري زبان آموز سطح FCE بايد بتواند از مكالمه تخصصي تري نسبت به سطح هاي اوليه استفاده نماييد .
اين آزمون توانايي زبان آموز را براي مهارت های زبانی مورد نیاز برای برقراری ارتباط در یک محیط انگلیسی زبان را تعيين مينمايد .
همچنین اين آزمون یک روش عالی برای آماده سازی و پيش زمينه اي برای آزمون های سطح بالاتر مانند C1 Advanced است.
اين آزمون در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال در پايان آموزش  كتاب هاي FCE GOLD برگزار ميشود و مدرك مربوطه به زبان آموز ارائه ميگردد.قابل ذكر ميباشد آزمون ها هم كاغذي و هم آنلاين برگزار ميگردد.
شما  اگر زبان آموز موسسه نيستيد براي تعيين سطح زباني خود ميتوانيد در اين آزمون ها شركت كرده و علاوه بر سنجش نقاط قوت و ضعف خود مدرك مورد نظر همان دوره را دريافت نماييد

و يادآوري ميگردد دوره هاي آمادگي آزمون FCE بصورت گروهي خصوصي نيمه خصوصي و آنلاين برگزار ميشود براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاوران آموزشي موسسه تماس بفرماييد تا راهنمايي شويد .

CAE: Certificate in Advanced Englis (C1)

 بیش از 9000 موسسه آموزشی ، مشاغل و ادارات دولتی در سراسر جهان C1 Advanced را به عنوان اثبات موفقیت سطح بالا در یادگیری زبان انگلیسی می پذیرند.

آماده سازی برای C1 Advanced به زبان آموزان کمک می کند مهارتهایی را برای استفاده بیشتر از تحصیل ، کار و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان به دست آورند.

این آزمون گام منطقی در سفر یادگیری زبان شما بین مهارت های B2 First و C2 است.

اين آزمون در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال در پايان آموزش  كتاب هايAbjective برگزار ميشود و مدرك مربوطه به زبان آموز ارائه ميگردد.قابل ذكر ميباشد آزمون ها هم كاغذي و هم آنلاين برگزار ميگردد.
شما اگر زبان آموز موسسه نيستيد براي تعيين سطح زباني خود ميتوانيد در اين آزمون ها شركت كرده و علاوه بر سنجش نقاط قوت و ضعف خود مدرك مورد نظر همان دوره را دريافت نماييد
و يادآوري ميگردد دوره هاي آمادگي آزمون CAE بصورت گروهي خصوصي نيمه خصوصي و آنلاين برگزار ميشود براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاوران آموزشي موسسه تماس بفرماييد تا راهنمايي شويد .

CPE: Certificate of Proficiency in English

در بین سطوح پنج گانه آزمون های اصلی دانشگاه، CPE در جایگاه پنجم قرار دارد. از نظر سطح سنجش، آزمون CPE در حد پیشرفته بوده و هدف آن ارزیابی میزان توانایی و تبحر داوطلبان از نظر کلامی و نوشتاری در سطوح تخصصی و تحصیلی می‌باشد.

اين آزمون در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال در پايان آموزش  كتاب هايAbjective برگزار ميشود و مدرك مربوطه به زبان آموز ارائه ميگردد.قابل ذكر ميباشد آزمون ها هم كاغذي و هم آنلاين برگزار ميگردد.
شما  اگر زبان آموز موسسه نيستيد براي تعيين سطح زباني خود ميتوانيد در اين آزمون ها شركت كرده و علاوه بر سنجش نقاط قوت و ضعف خود مدرك مورد نظر همان دوره را دريافت نماييد
و يادآوري ميگردد دوره هاي آمادگي آزمون CPE بصورت گروهي خصوصي نيمه خصوصي و آنلاين برگزار ميشود براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاوران آموزشي موسسه تماس بفرماييد تا راهنمايي شويد .

ثبت نام

آموزشگاه زبان نیک سگال

آدرس دفتر مرکزی : تهران، جنت آباد مرکزی،خیابان مخبری(35متری گلستان)بین شاهین و 16 متری دوم جنوبی پلاک252

تلفن : 46134031-021

پست الکترونیک : info@neeksegal.ir

شبکه های اجتماعی :

ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
کد امنیتی
ورودی نامعتبر