مشاوره رایگان :46134031  info@neeksegal.ir

چيست ؟PTE

 

 

چيست ؟PTE


PTE يا Pearson Test of English يكي از آزمون هاي معتبربرای دانشجویان و برنامه های مهاجرت در سراسر جهان پذیرفته شده است. این آزمون علاوه بر رویکرد بی طرفانه آن در تست ، مزایای بی نظیر بسیاری دارد.و توسط pearson كه ناشر انتشارات لانگمن ميباشد برگزار ميگردد و از آزمون آيلتس و تافل از درجه سختي پايين تري برخوردار ميباشد و به همين دليل بين زبان آموزان محبوبيت بيشتري پيدا كرده است .


هوش مصنوعی
هوش مصنوعی (AI) به این معنی است که مهارت های زبان انگلیسی شما توسط الگوریتمی ارزیابی می شود که بر اساس تعداد قابل توجهی از پاسخ ها ، از نمره گذاری نشانگرهای انسانی تقلید می کند. این بدان معنی است که شما فقط بر اساس آنچه می گویید درجه بندی می شوید. اين آزمون مانند تافل آزمون كامپيوتري و اينترنتي ميباشد حتي بخش گفتاري اين آزمون توسط كامپيوتر انجام ميشود .
تعداد كشورها و دانشگاه هاي كه مدرك آزمونPTE را قبول ميكنند محدوتر از كشور ها و دانشگاه هايي هست كه آيلتس و تافل را قبول ميكنند .

سیاری از زبان آموزان که قصد مهاجرت به استرالیا و نیوزلند را دارند استقبال ميكنند از ازمون PTEالبته از 2 سال قبل زمانی که اداره مهاجرت استرالیا رسما اعلام کرد مدرک PTE را هم به عنوان مدرک مهارت زبان انگلیسی قبول می کند این محبوبیت بیشتر هم شد. البته شایعه هایی مبنی بر آسان تر بودن آن نسبت به آیلتس و تافل شنیده میشد که باید بگویم تا حد زیادی این مسئله درست است. البته قابل بيان ميباشد كه تمامی دانشگاه ها PTE را قبول نمی کنند و کانادا جز کشورهایی است که آن را قبول نمی کند. بعضی دانشگاه ها در بعضی مقاطع مدرک PTE را قبول می کنند كه تعداد این مراکز به سرعت افزایش خواهند داشت. برای اطلاع از مراکز و موسساتی که پیرسون را به رسمیت می شناسند به سایت Pearsonpte سر بزنید و لیست مراکز و دانشگاه ها را ببینید.

امتیاز گیری بی طرفانه
وقتی در آزمون PTE شرکت می کنید ، آنچه می گویید با هوش مصنوعی در برابر هزاران پاسخ قبلی درجه بندی می شود. این بدان معنی است که شما فقط بر اساس آنچه می گویید درجه بندی می شوید.

تست انعطاف پذیر و نتایج سریع
به لطف استفاده از فناوری پیشرو در بازار ، PTE انعطاف پذیری فوق العاده ای را به همه آزمون دهندگان ارائه می دهد. نتایج آزمون دهنده معمولاً فقط 48 ساعت پس از شرکت در آزمون ارائه ميگردد و بعلاوه ، تست PTEجهانی را در بیش از 350 مرکز آزمون در بیش از 70 کشور ارائه می شود

PTE با افتخار به همه آزمون دهندگان این آزادی را می دهد تا امتیازات خود را به هر سازمان که دوست دارید بدون هزینه اضافی ارسال کنند. این آزادی به شما فرصت بیشتری می دهد تا به آرزوهای خود برسید.

پذیرش نامحدود برای برنامه های تحصیلی و مهاجرت
PTE برای برنامه های تحصیلی توسط هزاران برنامه دانشگاهی در سراسر جهان پذیرفته می شود. همچنین برای کلیه ویزاهای تحصیلی و مهاجرت تحصیلی انگلیس ، استرالیا و نیوزیلند تأیید شده است.
بخش هاي آزمون در جدول زير با بصورت طبقه بندي شده امده .





انواع آزمون PTE

 

انواع آزمون PTE

 


آزمون پی تی ای هر هفته در 3 نوع برگزار می شود:
• آکادمیک (Academic PTE)
• عمومی (General PTE)
• کودکان و نوجوانان (Young Learners PTE)

هر کدام از آزمون ها برای مقاصد و هدف خاصی کارایی دارند و داوطلب بايد با توجه به نیاز خود انتخاب نماييد كه در كدام آزمون شركت ميکند.در ادامه به کاربرد هریک از انواع آزمون پی‌تی‌ای میپردازیم:

آکادمیک (Academic PTE)
بخش اول: نوشتن و صحبت کردن است که 77 تا 93 دقیقه زمان دارد و شامل بخشهای معرفی شخصی، خواندن با صدای بلند، توصیف تصویر، تکرار جمله و خلاصه کردن متن (در حد یک جمله) است.
بخش دوم: خواندن است که 31 تا 40 دقیقه زمان دارد و سوالات این بخش چند گزینه‌ای، پر کردن جاهای خالی و چیدن پاراگراف است.
بخش سوم: شنیدن است که دارای سوالات چند گزینه‌ای، پر کردن جای خالی، مشخص کردن کلمات نادرست و خلاصه کردن یک بخش Listening است.

عمومی (General PTE)
بخش اول: نگارش است که مهارت های Listening , Reading, Comprehension Writing, را بررسی می کند
بخش دوم: صحبت کردن است که توسط یک بازرس ارزیابی می شوید.

کودکان و نوجوانان (Young Learners PTE)
این آزمون یکی از جذاب ترین آزمون های زبان برای کودکان و نوجوانان 6 تا 13 سال است و در چهار سطح بسیار جذاب طراحی شده است. آنها ماجراهای یک خانواده انگلیسی را در قالب سرگرمی تجربه می کنند که تنوع اتفاقات و شخصیت ها باعث لذت بردن کودکان از آزمون می شود. به جای تمرکز بر واژگان و توانایی بیان اصطلاحات کودکان روی توانایی آن ها در استفاده از زبان در موقعیت تاکید شده است.

مراکز برگزاری آزمون PTE
پیرسون در بیش از 45 کشور و حدود 250 شهر مرکز رسمی برگزاری آزمون دارد و این اعداد در حال افزایش ميباشد .

شما برای امتحان PTE باید در یکی از این مراکز حاضر شوید و امکان غیرحضوری و آنلاین وجود ندارد. متاسفانه در ایران مرکزی وجود ندارد و زبان آموزان باید در یکی از مراکز پیرسون در کشورهای همسایه مراجعه کنند. در آسیا و خاورمیانه مراکز زیادی وجود دارد اما م راکز محبوب ایرانیان در حال حاضر کشورهای امارات، ترکیه و آذربایجان هستند.

 


دوره هاي آمادگي آزمون PTE

آزمون PTE


اين آزمون در ايران برگزار نميشود و از آنجايي كه فقط آزمون بر اساس دانش آزمون دهنده سنجش نميشود و موارد ديگري كه تكنيك هاي خاص آزمون ميباشد را شامل ميشود از اين رو اين دوره ها بايد در مراكزي گذرانده شود كه حتما مدرس خودش كل دوره و مراحل آزمون را گذرانده و با همه تكنيك ها آشنا باشد لذا شما ميتوانيد دوره هاي آمادگي براي آزمون PTE را در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال زيره نظره متخصص PTE از شروع دوره تا برگزاري آزمون و هماهنگي آزمون و هتل اقامت در كشور برگزار امارات استانبول و..كننده مورد حمايت صدردصدي قرار بگيريد
اين دوره ها در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال بصورت خصوصي نيمه خصوصي آنلاين و گروهي برگزار ميشود و كاملا تكنيك محور بوده اين دوره ها ٣٠ جلسه ميباشد كه ١٠ جلسه دانش عمومي و ٢٠ جلسه تكنيك ميباشد . دوره ها و مدرس كاملا تضمين شده ميباشد و زبان آموز با ثبت نام در اين دوره ها ديگر نگران آزمون و محل اقامت براي آزمون و تكنيك هاي آزمون نيست و تمامي كار ها زيره نظر متخصص دوره در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال پيگيري و حمايت ميشود .
براي راهنمايي و مشاوره بهتر با تيم آموزشي موسسه تماس بفرماييد يا فرم زير را پر كرده و ارسال نماييد تا در سريع ترين زمان كارتان پيگيري و دوره شما آغاز شود .

ثبت نام

آموزشگاه زبان نیک سگال

آدرس دفتر مرکزی : تهران، جنت آباد مرکزی،خیابان مخبری(35متری گلستان)بین شاهین و 16 متری دوم جنوبی پلاک252

تلفن : 46134031-021

پست الکترونیک : info@neeksegal.ir

شبکه های اجتماعی :

ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
کد امنیتی
ورودی نامعتبر