مشاوره رایگان :46134031  info@neeksegal.ir

زبان چینی

 

چینی

چين يكي از قديمي ترين و غني ترين فرهنگ با بيش از ٥ هزار سال را دارا ميباشد . و با بيشترين جمعيت ملت در دنيا با ١/٢٨ ميليون جمعيت را داردزبان چینی به عنوان بزرگ ترین زبان زنده دنیا تلقی می شود و بیش از یک میلیارد نفر به زبان چینی صحبت می کنند.. پیشینه و تاریخ و فرهنگ چین و مردم آن همواره جذاب بوده و در حال حاضر به عنوان یکی از ابر قدرت های دنیا در زمینه های اقتصادی، سیاسی، نظامی و غیره محسوب می شود و برای بسیاری از کشورها ارتباط موثر با کشور چین اهمیت فوق العاده ای دارد. در نتیجه برای داشتن این ارتباط مسلما یادگیری زبان چینی یکی از مهم ترین جوانب برای پیشبرد اهداف در زمینه های مختلف تحصیلی و شغلی با کشور چین خواهد بود. زبان چینی بعنوان یک رشته تحصیلی در دانشگاه های کشور تدریس می شود که اهمیت آن را نشان می دهد. یادگیری زبان چینی کمی نسبت به زبان های دیگر چالش برانگیزتر است ،که دلیل آن الفبای خاص این زبان و همچنین بخش نوشتاری آن است که نسبت به زبان های دیگر دشوارتر می باشد. برای این منظور موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال  با روش هاي  طراحی شده در آموزش زبان چینی بوسیله مدرسين  خود دوره های کاربردی را برای این زبان به زبان آموزان چینی ارائه می کند. کلاس های آموزش زبان چینی در موسسه  زبان هاي  نيك سگال به صورت خصوصی و نیمه خصوصی به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شوند.


مزایای یادگیری زبان چینی

مطالعه زبان چینی راه را برای زمینه های مختلف مهم مانند سیاست ، اقتصاد ، تاریخ یا باستان شناسی چین باز می کند. اما مطالعه چینی سرانجام به معنای مطالعه فرهنگ ، مردم است. در قلب تمدن چین میراث غنی آن از رمان ، داستان کوتاه ، شعر ، نمایش و اخیراً فیلم قرار دارد. آنها ارزش ها ، مبارزات ، حساسیت ها ، شادی ها و غم های این افراد بزرگ را منعکس می کنند و اغلب حتی در مورد صمیمی ترین احساسات مردم در گذشته یا سیاست های سطح بالای پکن در حال حاضر بینشی ارائه می دهند که در هیچ کجا یافت نمی شود دیگر این آثار به شما کمک می کنند تا بفهمید چه چیزی در پشت این زبان وجود دارد ، چه چیزی آن را قدرتمند می کند و چگونه واقعاً در جامعه چین کار می کند. سهولت و موثر بودن در یک محیط چینی یادگیری زبان نیمی از جنگ است ، اما دانستن فرهنگ پشت زبان مسئله دیگری است

شركت هاي  بین المللی ترجیح می دهند افرادی را استخدام کنند که بیش از یک زبان صحبت می کنند. چین به یک بازار عظیم تبدیل شده است و رهبران تجارت به دنبال افرادی هستند که بتوانند چینی صحبت کنند و در زمینه فرهنگی چین با موفقیت کار کنند.
دانستن زبان چینی ممکن است در هنگام رقابت برای یک موقعیت مهم به شما امتیاز بدهد.
چین در آینده نقش عمده ای در امور جهان خواهد داشت. از آنجایی که اکنون راه  چین به غرب باز شده است ، فرصت های اشتغال در همه زمینه ها وجود دارد.
چین کشوری شگفت انگیز است که در آن ضمن ایجاد مهارت های زبانی و فرهنگی خود ، به آموزش زبان انگلیسی می پردازید. این تجربه عالی است و چیزی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.
تدریس در چین برنامه ای که از طریق شورای تبادل بین المللی آموزش ارائه می شود.
کشور چین از جمله کشور هایی است که در زمینه تحصیل دارای دانشگاه های معتبر می باشد و دانشجویان زیادی برای ثبت نام در این دانشگاه ها اقدام می کنند آموزش زبان چینی برای متقاضیان اولین قدمی است که باعث می شود آن ها بتوانند در این دانشگاه ها ثبت نام کنند.

 
آموزش آنلاین زبان چینی از مبتدی تا پیشرفته درموسسه زبان هاي خارجي نيك سگال
آموزش آنلاین یکی از پرمخاطب ترین روش های آموزش زبان در حال حاضر می باشد موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال  از اولین موسسه زبان و بهترين  در تهران  براي  آموزش  زبان  چيني ميباشد كه  اکثر علاقه مندان در سراسر کشور و حتی خارج از کشور به شركت در کلاس آنلاین می پردازند . کلاس آنلاین زبان چینی در موسسه نيك سگال  با استفاده از اساتید مجرب در این حوزه آموزشی و روش های کاربردی و نوین آموزش آنلاین در بهترین پلتفرم های آموزش آنلاین به صورت صوتی و تصویری برگزار می شود. این کلاس ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برای تمامی سطوح آموزشی و تمامی سنین در هر کجا که باشید با کم ترین امکانات آموزش زبان چینی را برای شما لذت بخش و جذاب خواهد کرد. نظارت مستمر کلاس ها به صورت آنلاین توسط سوپروایزر در جهت بررسی روند کلاس آنلاین زبان چینی و برنامه ریزی بهتر کلاس ها برای بهبود آموزش از ویژگی های کلاس آنلاین زبان چینی در موسسه زبان هاي خارجي نيك سگال ميباشد . همچنین برگزاری امتحانات شفاهی و کتبی منظم در پایان هر ترم به صورت آنلاین برای ارزیابی دقیق زبان آموزان از جمله خدمات دوره های آنلاین زبان چینی موسسه می باشد.

ثبت نام

آموزشگاه زبان نیک سگال

آدرس دفتر مرکزی : تهران، جنت آباد مرکزی،خیابان مخبری(35متری گلستان)بین شاهین و 16 متری دوم جنوبی پلاک252

تلفن : 46134031-021

پست الکترونیک : info@neeksegal.ir

شبکه های اجتماعی :

ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
کد امنیتی
ورودی نامعتبر